Τε01292020

ΑνανέωσηΠε, 30 Ιαν 2020 11am

Έμειναν χωρίς μηχάνημα στο Νοσοκομείο του Ρίου για τις εξετάσεις των εγκύων

Μεγάλο πρόβλημα για τις εγκυμονούσες της Αχαΐας προέκυψε πριν από λίγες ημέρες.  Στο νοσοκομείο του Ρίου πριν από περίπου 1 χρόνο χάλασε το μηχάνημα με το οποίο οι γιατροί πραγματοποιούσαν εξετάσεις Β Επιπέδου, Αυχενική Διαφάνεια και Doppler.  Τότε η διοίκηση ήρθε σε συμφωνία με τον επίκουρο καθηγητή Βασίλειο Παπαδόπουλο ο οποίος νοίκιασε ένα δικό του μηχάνημα στο νοσοκομείο προκειμένου να εξυπηρετηθούν.

Η συμφωνία έλεγε πως θα παρέχει το μηχάνημα στο νοσηλευτικό ίδρυμα μέχρι το τέλος του 2019, όπως και έγινε.

Με το νέο χρόνο και αφού δεν έγινε κάποια νεότερη συμφωνία, το μηχάνημα αποσύρθηκε. Κανείς όμως δεν είχε φροντίσει να αντικατασταθει με αποτέλεσμα δεκάδες εγκυμονούσες να τηλεφωνούν για να κλείσουν ραντεβού για τις απαραίτητες εξετάσεις και να μην μπορούν. Να αναφέρουμε οτι οι εξετάσεις αυτές γίνονται δωρεάν μόνο στο Νοσοκομείο του Ρίου και αν κάποιος απευθυνθεί σε ιδιώτη γιατρό θα πρέπει να πληρώσει τουλάχιστον 100 ευρώ για την καθεμία.

Ο Υπεάρχης αμέσως έσκυψε πάνω στο πρόβλημα και το έλυσε. Όπως ο ίδιος μας ενημέρωσε οι εγκυμονούσες μπορούν πλεον να κλείσουν το ραντεβού τους και να κάνουν τις απαραίτητες εξετάσεις.

Είναι γεγονός πως ο Γιάννης Καρβέλης έχει αναλάβει με πολυ όρεξη την θέση του Διοικητή της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας και δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην εξυπηρέτηση του κοινού αφήνωντας συχνά πυκνά το γραφείο του.

Πρόσφατα τον είδαμε να επισκέπτεται τα επείγοντα του Νοσοκομείου Ρίου όπως και το νοσοκομείο "Ο Άγιος Ανδρέας" και να συνομιλεί με ασθενείς αλλά και γιατρούς παρακολουθώντας ο ίδιος τα προβλήματα

Καραμανλής για Πατρών-Πύργου: Πολύ σύντομα θα έχουμε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους

Τη διαβεβαίωση ότι, πολύ σύντομα, θα υπάρξει συμφωνία με τους παραχωρησιούχους της Ολυμπίας Οδού, για την υλοποίηση της εθνικής οδού Πατρών - Πύργου, έδωσε χθες, ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξή του, στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN.

Για τον Αυτοκινητόδρομο Πατρών - Πύργου, ο κ. Καραμανλής είπε συγκεκριμένα: «…Δυστυχώς η προηγούμενη Κυβέρνηση δεν άφησε καμία ωριμότητα έργων για τα επόμενα χρόνια. Επομένως, πρέπει γρήγορα να κινηθούμε έτσι ώστε να ξεμπλοκάρουν πολύ μεγάλα έργα, όπως το Πατρών - Πύργου. Ο δρόμος ήταν έτοιμος να δοθεί και να αρχίσει το 2015, το σπάσαμε σε οκτώ κομμάτια, το δώσαμε σε έναν εργολάβο ο οποίος χρεοκόπησε και αυτή τη στιγμή όποιος ισχυριστεί ότι το έργο αυτό μπορεί να γίνει σπασμένο, λέει ψέματα στους ανθρώπους της Πάτρας και στους ανθρώπους της Ηλείας. Είμαστε σε επαφή και πολύ σύντομα θα έχουμε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους. Εμείς έχουμε προτείνει αυτό το οποίο είναι το λογικό: Να πάει ο δρόμος πίσω στην παραχώρηση, να πάρουμε το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έτσι ώστε το έργο να είναι έτοιμο πριν το '23. Εάν πάμε τώρα έτσι όπως πάμε, το έργο δεν θα γίνει ποτέ».

 

ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ

Ωστόσο, δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι ο δρόμος …δεν θα είναι στρωμένος με δάφνες. Το υπουργείο φέρεται διατεθειμένο να δώσει ως αντισταθμιστικά οφέλη στην κοινοπραξία, αυξημένο προϋπολογισμό στα 300 εκ. ευρώ, τα διόδια και την κατασκευή του τμήματος, από τον Πύργο έως την Αρχαία Ολυμπία. Η κοινοπραξία όμως, φέρεται να ζητά κάτι παραπάνω και συγκεκριμένα, την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, πέραν των 30 ετών. Αυτό σημαίνει επαναδιαπραγμάτευση όλων των οικονομικών παραμέτρων της σύμβασης, ακόμα και του κόστους των διοδίων.

Η Κομισιόν δεν φέρεται να είναι αρνητική στην επανασύνδεση της Πατρών - Πύργου με την παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού, όμως βάζει ως όρο, την ιδιωτική συμμετοχή στην κατασκευή του έργου, με ποσό όχι μικρότερο των 80 εκατ. ευρώ.

Αυτό το όρο, φέρεται να απορρίπτει η γερμανική Hochtief, η οποία είναι μέτοχος της Ολυμπίας Οδού με ποσοστό 17%, καθώς δεν επιθυμεί να επωμιστεί και το σχετικό κόστος, δεδομένου ότι θα απαιτηθούν και ιδιωτικά κεφάλαια, πέραν της κοινοτικής χρηματοδότησης.

Εφόσον λοιπόν δεν καμφθούν οι αντιρρήσεις της εταιρείας, ή εναλλακτικά δεν κριθεί εφικτή π.χ. μια εξαγορά του ποσοστού της από τα υπόλοιπα μέλη της Ολυμπίας Οδού (αν βέβαια η Hochtief είναι ανοικτή σε κάτι τέτοιο), είναι σαφές ότι η λύση αυτή κινδυνεύει να ναυαγήσει.

Υπενθυμίζεται ότι τα άλλα μέλη της κοινοπραξίας είναι η Vinci (29,9%), η «Αβαξ» (19,1%), η «Ακτωρ Παραχωρήσεις» (17%) και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (17%). Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, το υπουργείο θα επιχειρήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, να συνενώσει τις εργολαβίες από οκτώ σε δύο ή να αφήσει το έργο ως έχει.

 

Σημειωτέον ότι η GD Infrastrutture, διά της «Μηχανικής», που την εκπροσωπεί στην Ελλάδα, διεμήνυσε εντός της εβδομάδας, με σχετική επιστολή της, που απευθύνεται τόσο προς τον υπ. Υποδομών Κ. Καραμανλή όσο και στην αντιπρόεδρο της Κομισιόν και αρμόδια επίτροπο Ανταγωνισμού Μ. Βεστάγκερ, ότι θα προσφύγει στα ελληνικά και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια σε περίπτωση ακύρωσης των συμβάσεων που έχει υπογράψει και οι οποίες έχουν κυρωθεί και από τη Βουλή.

Αν επιβεβαιωθούν αυτές οι απειλές, τότε, η κατάσταση περιπλέκεται ακόμα περισσότερο. Πηγές του κατασκευαστικού κλάδου, ανέφεραν στην «ΠτΚ» ότι, ακόμα και στο πιο αισιόδοξο σενάριο, οι διαδικασίες που θα απαιτηθούν, για να φτάσουμε στην επέκταση της σύμβασης παραχώρησης και στην κύρωσή της από τη Βουλή και το Ελεγκτικό Συνέδριο, θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι το 2022. Συνεπώς εγκυμονεί ο κίνδυνος απώλειας κοινοτικών κονδυλίων. Σύμφωνα με δηλώσεις του υπ. Υποδομών Κων. Αχ. Καραμανλή, συναντά κλίμα συνεννόησης με τις κοινοτικές υπηρεσίες, όμως ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά.

Για κακούργημα οι 13 που είχαν ρημάξει την Αιγιάλεια

Ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος άσκησε ο Εισαγγελέας στους συλληφθέντες για σύσταση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση. Στις 8 το βράδυ της Κυριακής οι 13 συλληφθέντες, όλοι απο την περιοχή του Αιγίου οδηγήθηκαν στον ανακριτή. Έξω από τα Δικαστήρια ειχαν συγκεντρωθεί συγγενείς τους. Τα μέτρα ασφαλείας της αστυνομίας ηταν δρακόντεια. Περίπου 70 κλοπές, διαρρήξεις και ληστείες έχουν ταυτοποιηθεί από τους αστυνομικούς της Ασφάλειας Πατρών με φερόμενους ως δράστες τους 13 συλληφθέντες από την μεγάλη επιχείρηση της Αστυνομίας στην Αιγιάλεια.

Στο υλικό που έχει συμπεριληφθεί  στη δικογραφία, υπάρχουν βίντεο από μεγάλες κλοπές διαρρήξεις και ληστείες, σε μερικά από τα οποία οι συλληφθέντες αποκαλύπτονται, ενώ υπάρχουν από την πλευρά κάποιων εξ αυτών και ομολογίες για την συμμετοχή τους.
Εκείνο δε που προκαλεί εντύπωση, είναι η μεθοδολογία των δραστών που παραπέμπει σε επαγγελματίες.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο οτι ανάμεσα στις διαρρήξεις που έχουν ταυτοποιηθεί με φερόμενους ως εμπλεκόμενους τους συλληφθέντες, είναι και οι διαρρήξεις  χρηματοκιβωτίων (Δημαρχείο, ΔΕΥΑΑ, ΟΑΕΕ, Κρίνος, πρώην Δημαρχείο Συμπολιτείας) ενώ   εμπλέκονται σε κλοπές διαρρήξεις και ληστείες σε διάφορες περιοχές της Αιγιάλειας και της Πάτρας.

Σε αποκλεισμό της Πατρών Πύργου προχωρά η Δημοτική Αρχή της Πάτρας

Σε αποκλεισμό της Πατρών Πύργου την Τρίτη το πρωΐ προχωρά η Δημοτική Αρχή της Πάτρας,. Σημειώνεται οτι ο αποκλεισμός έχει προγραμματιστεί για τις 11 το πρωΐ την ίδια ημέρα που έχει προγραμματιστεί συνάντηση του Περιφερειάρχη Νεκτάριου Φαρμάκη με τον υπουργό Υποδομών Κ. Καραμανλή για το ίδιο θέμα (η συνάντηση Καραμανλή Φαρμάκη θα γίνει στις 4.30 το απόγευμα)

Σε ανακοίνωσή που εξέδωσε ο Δήμος για το διεκδικητικό πλαίσιο της κινητοποίησης της Τρίτης αναφέρει τα εξής:

"Όχι άλλο αίμα στην «εθνική καρμανιόλα» για τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων.

Τέρμα στα λόγια και στις υποσχέσεις.

Είναι η ώρα του αγώνα.

Όλοι στον αποκλεισμό της Πατρών – Πύργου την Τρίτη 21 Γενάρη στις 11 το πρωί, στον κόμβο της Βιομηχανικής Ζώνης (ΒΙ.ΠΕ.).

Τώρα έναρξη των εργασιών κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου χωρίς διόδια.

Νότια Χάραξη για την προστασία των οικισμών και του περιβάλλοντός τους.

Ο Δήμος Πατρέων διαχρονικά διεκδικεί από όλες τις κυβερνήσεις, την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργο – Τσακώνα. Αυτό το έργο θα μπορούσε μέχρι σήμερα να είχε κατασκευαστεί και να το χρησιμοποιούμε με ασφάλεια χωρίς να χάνονται στην άσφαλτο ανθρώπινες ζωές.

Όμως ο ανταγωνισμός των μεγαλοεργολάβων για το ποιος θα κερδίσει από την κατασκευή και την λειτουργία του, και η λογική «κόστους – οφέλους» καθυστερούν για δεκαετίες το έργο με τραγικές συνέπειες.

Ο Σχεδιασμός της Πατρών – Πύργου καταστρέφει οικισμούς και χωριά και υποβαθμίζει την ζωή των κατοίκων και το περιβάλλον.

Γι’ αυτό διεκδικούμε την Νότια Χάραξη της εθνικής οδού Πατρών – Πύργου από την περιοχή του Μιντιλογλίου και πέραν της Κάτω Αχαΐας  για να μην καταστραφεί η υπάρχουσα οικιστική δομή, να μην τριχοτομηθούν οι περιοχές από τις οποίες περνά να μην έχουμε περιβαλλοντική και αισθητική υποβάθμιση.

Ο νέος σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου είναι αναγκαίος γιατί καλύπτει τις λαϊκές ανάγκες και πρέπει άμεσα να ξεκινήσει η κατασκευή και η ολοκλήρωσή του και να αποδοθεί στη χρήση του χωρίς διόδια."

"Έφυγε" από την ζωή ο γνωστός επιχειρηματίας Γιώργος Κόζης

Θλίψη προκάλεσε στην κοινωνία της Πάτρας, η είδηση του θανάτου, του γνωστού επιχειρηματία Γιώργου Κόζη. Ο εκλιπών, δραστηριοποιήθηκε για πολλές δεκαετίες στο χώρο της εστιάσης, διατηρώντας πασίγνωστα νυχτερινά κέντρα της πόλης.

Από τα μέσα της δεκαετίας του 70′ μέχρι και πρόσφατα, σε συνεργασία με τους γιους του Κώστα και Χρήστο ιδιαίτερα τα τελευταία 20 χρόνια, λειτουργούσαν νυχτερινά καταστήματα.

Τα «θρυλικά» 9/8 στην περιοχή της Λεύκας, το «Αρείων» στην Εγλυκάδα και το «Αρένα», είναι μερικά από τα καταστήματα που διηύθυνε η οικογένεια Κόζη.

Οι γίοι του με τον αποχαιρέτησαν με μια ανάρτηση στο διαδίκτυο η οποία συνοδεύει την κοινή τους φωτογραφία.

«Αγαπημένε μας πατέρα καλό ταξίδι, έζησες με ήθος, τιμή, αξιοπρέπεια και την μεγαλύτερη καρδιά και καλοσύνη που έχω συναντήσει σε άνθρωπο, έφυγες σήμερα Κυριακή, την αγαπημένη σου ημέρα, που την τιμούσες όπως ακριβώς πρόσταζε η ορθοδοξία. Σε ευχαριστούμε απεριόριστα για ότι έκανες για εμάς, ήσουν πολύ καλός με όλους μας, θα σε αγαπάμε και θα σε θυμόμαστε με περηφάνια για πάντα.. Εις το επανιδείν ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ στου παραδείσου τα ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ! Οι γιοί σου ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΟΣ